Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
   
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
 
 
 
 
EST ENG




Telli uudiskiri



Webbyt.com

Treeningud ja ajakava

Print Prindi  
 

Rühmatreeningutega alustame 7.septembril. Eelregistreerumine avatud.
Hooajakaardid müügil kuni 7.septembrini k.a. Hinnainfo uudiste rubriigis.

Pilates-Mat Rühmatreening (septembris Teisipäeviti kell 17.30)

Tundi on oodatud kõik huvilised. Tund on sobilik nii hästitreenitud kui ka istuva eluviisiga trennihuvilisele. Tunnis õpime üles leidma ja tööle panema õigeid kehapiirkondi, tutvume Pilatese põhimõtete ja harjutustega, mille abil kasvab teadlikkus oma liigutustest ja paraneb liigutuste kvaliteet. Õpitud printsiipe kokku liitma koordineeritud tervikuks ja liigutusi viimistlema tasemeni, kus see on viidud alateadvusse.Treeningutes kasutame erinevaid abivahendeid nagu Fitball®, PilatesRing, väike pall, FitballRoller , raskused, kummilindid, SmartBell jm, mis võimaldab vältida rutiini ja avastada üha uusi külgi oma keha ja vaimu arendamisel. Enne tundi tulekut võimalus/soovitus läbida Personaalne Pilates tund (või tunnid), et end eelnevalt kurssi viia Pilates treeningu eripäraga. Grupi suurus 3-8 inimest.

MOTR®Rühmatreening (Septembris Neljapäeviti kell 17.30)

Tund toimub uuel treeningmasinal MOTR. Treeningu eesmärk on arendada tasakaalu, koordinatsiooni, vastupidavust , jõudu ja reastatust nii üksikutes kehaosades kui kogu kehas. Tunnis osalemine ei nõua eelnevat ettevalmistust. Tund sobib hästi eraldiseisvaks treeninguks, aga ka pilatestreeningu täiendajaks. Grupi suurus 3-6 inimest. Tundi vajalik eelregistreerumine! Kuukaardi omanikud tundi eraldi registreeruma ei pea. Palume teatada, kui tunnis osaleda ei saa. Nii saame pakkuda vaba koha teistele huvilistele.

Treeningud Masinatel: Reformer, Cadillac, Chair, CoreAlign®
Aeg kokkuleppel Treeneriga, vajalik oma huvigrupi olemasolu, grupi suurus 2 - 6 inimest)

Treeningud Pilatesmasinatel on Pilatessüsteemi lahutamatu osa. Masin võimaldab kehale luua isomeetrilise takistuse, mis aitab paremini reastada, tugevdada ja venitada lihaseid. Masin aitab mõista, kuidas keha nö õigesti tööle panna, aitab jõuda harjutuste korrektse soorituseni ja seeläbi saada Pilates meetodist maksimaalne kasu. Reformer on populaarseim Pilatese Masin, mis täiustab treeningut, lisades harjutustele takistust ja abi. See avab võimaluse mitmekesistada harjutusi ja muuta neid kergemaks või raskemaks, vastavalt personaalsetele vajadustele. Cadillac, Chair ja Barrel on mõeldud spetsiaalselt individuaalsete vajadustega tegelemiseks, võimaldades arendada keha soovitud suunas ja lahti saada esinevatest puudujääkidest kehahoiakus, lihastasakaalus või liigutustes. Pilates Masinatreening sobib kõigile, sõltumata vanusest, sportlikust võimekusest või tervislikust seisundist. PilatesMasinad võimaldavad hõlpsasti ümber kujundada välimust, parandada enesetunnet ja saavutusvõimet, arendades lihaseid lisamata liigset massi. PilatesMasinad aitavad vältida vigastusi ja leevendada kroonilisi tervisehäireid, mistõttu sobivad suurepäraselt ka taastusraviks, samuti naistele beebiootusajal ja sünnituse järgselt. Masinatundides saab osaleda üksi, kaheksesi või ringtreeningu stiilis (ringtreeningus kuni 8 osalejat, soovitav varasem kursisolek masinatreeningutega!)

Personaalne Treening
Aeg kokkuleppel Treeneriga)

Tunnis töötatakse vastavalt personaalsetele vajadustele nii masinal kui matil. Kuna treeneri tähelepanu ja juhised on personaalsed, on tulemused oma keha õigeks ja teadlikuks töölepanekuks kiiremad kui rühmatreeningus.
Soovitatav neile:

  • kel puudub varasem kokkupuude Pilatestreeningutega;
  • kes soovivad tutvuda Pilates alustega enne rühmatreeninguga liitumist, et treeningutest rutem kasu saada;
  • kel on mõningaid probleeme enesetundes, kuid puudub arstlik diagnoos (näiteks selja- vm kehapiirkondade valulikkus, nõrkus vmt);
  • kes tunnevad, et tavatunnis jäävad harjutused liiga kaugeks või ei jõua õigesse kehapiirkonda;
  • kes soovivad personaalset tööd treeneriga ega armasta rühmas treenida
  • kes soovivad parandada saavutusvõimet mõnel spetsiifilisel spordialal (tennis, golf, tantsimine, suusatamine, veesport, pallimängud jne)
  • kes beebiootel või sünitusjärgne ning soovib saada abi tekkinud probleemidele või vältida probleemide teket.

Parima tulemuse Pilatesmeetodil treenides saab kombineerides masina- ja matitreeninguid.

Uudse treeningvahendina pakume võimalust tutvust teha CoreAlign seadmega. Loe lisa siit.


 
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com
Webbyt.com